Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59759
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дослідження сутності генетики понять товарорух, збут, розподіл, збутова політика та маркетингова політика розподілу |
Authors |
Syhyda, Liubov Oleksiivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 |
Keywords |
збут сбыт sale розподіл распределение distribution маркетингова політика розподілу маркетинговая политика распределения marketing distribution policy |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59759 |
Publisher | Ліга-Прес |
License | |
Citation | Сигида, Л.О. Дослідження сутності генетики понять товарорух, збут, розподіл, збутова політика та маркетингова політика розподілу [Текст] / Л.О. Сигида // Проблеми формування та реалізації конкурентної політики : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. - Львів : Ліга-Прес, 2017. - С. 122-123. |
Abstract |
Формування та розвиток теорії та практики розподілу викликало необхідність розроблення відповідної термінології. Поступово вченими в обіг були введені такі категорії, як товарорух, збут, розподіл, збутова політика, маркетингова політика розподілу та ін. З метою визначення підпорядкованості та співвідношення між ними, виокремимо основні складові кожного із досліджуваних понять, тим самим визначивши сутність їх генетики. Формирование и развитие теории и практики распределения вызвало необходимость разработки соответствующей терминологии. Постепенно учеными в обращение были введены такие категории, как товародвижения, сбыт, распределение, сбытовая политика, маркетинговая политика распределения и др. С целью определения подчиненности и соотношение между ними, выделим основные составляющие каждого из исследуемых понятий, тем самым определив сущность их генетики. The formation and development of distribution theory and practice has necessitated the development of appropriate terminology. Gradually, scientists introduced such categories as commodities, sales, distribution, marketing policy, marketing distribution policies, etc. In order to determine the subordination and correlation between them, we shall isolate the main components of each of the concepts under study, thereby defining the essence of their genetics. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
China
439943907
France
3
Germany
-1537730796
Ireland
32860344
Italy
3
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Netherlands
1681
Slovenia
1
Ukraine
720356786
United Kingdom
777629293
United States
435266652
Unknown Country
1539936224
Downloads
China
-99222653
France
2
Germany
-1537730797
India
1
Ireland
1
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Ukraine
-99222650
United Kingdom
1
United States
-1537730799
Unknown Country
6
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Syhyda_Lviv.pdf | 202.76 kB | Adobe PDF | 1021060410 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.