Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60010
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості формування національного правопорядку щодо заходу іноземних суден у внутрішні водні шляхи України |
Other Titles |
Features of national legal order concerning the entrance of foreign vessels to Ukrainian inland waterways |
Authors |
Samoilenko, Yevhen Anatoliiovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-5268-0955 |
Keywords |
внутрішні водні шляхи inland waterways іноземне судно foreign vessel Дніпро Dnieper River Дніпро Danube River Південний Буг Southern Bug |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60010 |
Publisher | Громадська організація "Причорноморська фундація права" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Самойленко Є.А. Особливості формування національного правопорядку щодо заходу іноземних суден у внутрішні водні шляхи України / Є.А. Самойленко // Реформування національного та міжнародного права: перспективи та пріоритети : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна, 23-24 січня 2015 року). – Одеса : Громадська організація "Причорноморська фундація права", 2015. – С. 19–21. |
Abstract |
В тезах розглянуто особливості формування національного правопорядку щодо заходу іноземних суден у внутрішні водні шляхи України. Зроблено висновок про те, що у внутрішньому праві держави відображено стратегію вітчизняної політики стриманого протекціонізму у сфері вантажних перевезень внутрішніми водними шляхами. Для ситуацій, коли в конкурентному середовищі на національному ринку воднотранспортних послуг з’являються передумови для змагальності з іноземними перевізниками, нормативно-правові акти зорієнтовані на непряму підтримку національних компаній. Features of formation of national legal order concerning the entrance of foreign vessels to Ukrainian inland waterways are analyzed in thesis. The policy of a cautious protectionism in sphere of cargo transportations by inland waterways is reflected in the domestic law of this state. Internal regulations are intended to indirect support of national companies, when on competitive national market of water-transport services appear preconditions for adversarial with foreign carriers. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

1

1273761

1

1

1

84751475

3862484

84751474

182343994
Downloads

3

1

1

1

1

23113962

1

64205636

3
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Samoilenko_Osoblyvosti_formuvannia.pdf | 292.44 kB | Adobe PDF | 87319609 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.