Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60013
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Впровадження клієнтоорієнтованої стратегії в роздрібному банківському бізнесі
Other Titles The implementation of marketing relationship strategy in the retail banking business
Authors Vasylieva, Tetiana Anatoliivna  
Федірко, В.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0635-7978
Keywords банківський маркетинг
клієнтоорієнтована маркетингова стратегія
bank marketing
relationship marketing strategy
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60013
Publisher Харків, ХІБМ
License
Citation Васильєва, Т. Впровадження клієнтоорієнтованої стратегії в роздрібному банківському бізнесі [Текст] / Т. Васильєва, В. Федірко // Фінансові механізми сталого економічного розвитку : зб. наук. праць. – Харків : ХІБМ, 2007. – С. 221–225
Abstract Проведено аналіз розвитку роздрібного банківського бізнесу в Україні за період 1998-2006 рр. та обґрунтовано важливість впровадження клієнтоорієнтованої маркетингової стратегії в роздрібних банках
The author analyzed the development of retail banking business in Ukraine during the period 1998-2006 and proved the importance of the implementation relationship marketing strategy in retail banks
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Argentina Argentina
1
Australia Australia
1
Germany Germany
33
Greece Greece
1
Ireland Ireland
18938
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
119665
United Kingdom United Kingdom
65031
United States United States
972981
Unknown Country Unknown Country
119664

Downloads

China China
32681
France France
1
Germany Germany
1296322
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
649642
United Kingdom United Kingdom
10398
United States United States
1296319
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Fedirko_Vprovadzhennia_kliientooriientovanoi_stratehii.pdf 200.89 kB Adobe PDF 3285371

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.