Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60013
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Впровадження клієнтоорієнтованої стратегії в роздрібному банківському бізнесі |
Other Titles |
The implementation of marketing relationship strategy in the retail banking business |
Authors |
Vasylieva, Tetiana Anatoliivna
![]() Федірко, В.В. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0635-7978 |
Keywords |
банківський маркетинг клієнтоорієнтована маркетингова стратегія bank marketing relationship marketing strategy |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60013 |
Publisher | Харків, ХІБМ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Васильєва, Т. Впровадження клієнтоорієнтованої стратегії в роздрібному банківському бізнесі [Текст] / Т. Васильєва, В. Федірко // Фінансові механізми сталого економічного розвитку : зб. наук. праць. – Харків : ХІБМ, 2007. – С. 221–225 |
Abstract |
Проведено аналіз розвитку роздрібного банківського бізнесу в Україні за період 1998-2006 рр. та обґрунтовано важливість впровадження клієнтоорієнтованої маркетингової стратегії в роздрібних банках The author analyzed the development of retail banking business in Ukraine during the period 1998-2006 and proved the importance of the implementation relationship marketing strategy in retail banks |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

33

1

18938

1

1

1

119665

65031

972981

119664
Downloads

32681

1

1296322

1

1

649642

10398

1296319

6
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Fedirko_Vprovadzhennia_kliientooriientovanoi_stratehii.pdf | 200.89 kB | Adobe PDF | 3285371 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.