Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60047
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Some aspects of teaching listening skills |
Other Titles |
Деякі аспекти навчання аудіюванню |
Authors |
Різниченко, А.В.
|
ORCID | |
Keywords |
methodology foreign language communicative competence listening skills speaking skills writing skills методологія іноземна мова комунікативна компетенція навички аудіювання навички спілкування навички письма |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60047 |
Publisher | ХНУ ім. В. Н. Каразіна |
License | |
Citation | Riznychenko A.V. Some Aspects of Teaching Listening Skills / A.V. Riznychenko // Каразінські читання: Людина. Мова. Комунікація : тези доповідей XIV наукової конференції з міжнародною участю. – Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2015. - С.199-200. |
Abstract |
The article looks at some aspects of teaching listening skills. It focuses on the principles that apply in teaching listening and on the effective ways for students to develop stronger listening skills. У статті розглядаються деякі аспекти викладання навичок аудіювання. Вона фокусується на принципах, які застосовуються при навчанні аудіюванню, а також на ефективних способах розвитку даних навичок. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Egypt
143
Germany
89136
Greece
1
Hungary
1
India
2786345
Ireland
316757
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
20109
Singapore
1
Sweden
1
Turkey
5572690
Ukraine
86168495
United Kingdom
14362294
United States
833821216
Unknown Country
28722877
Uzbekistan
1
Vietnam
2568
Downloads
China
1494650
Germany
419696953
India
1
Lithuania
1
Singapore
1
Turkey
1
Ukraine
86168496
United Kingdom
1
United States
557738373
Unknown Country
1
Uzbekistan
1
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Riznychenko_Some_Aspects.pdf | 172.62 kB | Adobe PDF | 1065098480 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.