Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60134
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Teaching French as a second foreign language |
Other Titles |
Викладання французької мови як другої іноземної |
Authors |
Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-9710-3844 |
Keywords |
french as a second foreign language spelling abbreviations interference standards of written communication французька мова як друга іноземна написання абревіатур інтерференція стандарти писемного спілкування |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60134 |
Publisher | Друкарський дім "ПАПІРУС" |
License | |
Citation | Скарлупіна Ю. А. Teaching French as a second foreign language / Ю. А. Скарлупіна // Держава і право:становлення і стратегія розвитку. - Суми : Друкарський дім "ПАПІРУС", 2014 - С. 352 - 354. |
Abstract |
Students learning French for professional purposes, especially those who study two or more foreign languages, can sometimes face difficulties in spelling. Thus, special attention should be paid to modern standards in written French. Студенти, які вивчають французьку мову з професійною метою, зокрема ті, хто вивчає дві (або більше) іноземні мови, можуть відчувати певні труднощі в писемному спілкуванні. Отже, особлива увага має бути прділена сучасним стандартам писемної французької мови. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Belgium
1
China
1
Germany
1165
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
20978
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
1043111
United Kingdom
145682
United States
581431
Unknown Country
11
Vietnam
3059
Downloads
Finland
1
Germany
1
Indonesia
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
1043112
United Kingdom
1
United States
1795445
Unknown Country
2
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Skarlupina_Teaching.pdf | 131.06 kB | Adobe PDF | 2838566 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.