Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60288
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Право дітей та молоді на вільний та всебічний розвиток своєї особистості
Other Titles The right of children and young people to free and full development of his personality
Authors Чечун, О.В.
ORCID
Keywords права людини
розвиток особистості
діти
молодь
human rights
personal development
children
youth
Type Conference Papers
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60288
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Чечун, О.В. Право дітей та молоді на вільний та всебічний розвиток своєї особистості [Текст] / О.В. Чечун // Права людини як критерій морального виміру політики і державної влади : збірник тез доповідей за матеріалами міжвузівських студентських наукових читань, присвячених 57-й річниці прийняття Загальної декларації прав людини (8 грудня 2005 року) / Українська академія банківської справи Національного банку України. - Суми, 2006. – С. 59-61.
Abstract Проблема забезпечення всебічного розвитку дітей та молоді є до- сить актуальною, тому що на сьогодні ми можемо спостерігати низь- кий культурний рівень дітей та юнацтва. В чому ж полягає проблема?
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
156700
Greece Greece
1
Ireland Ireland
16383
Italy Italy
3413
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
6269473
United Kingdom United Kingdom
929923
United States United States
48392216
Unknown Country Unknown Country
2116562

Downloads

China China
2
Germany Germany
27
Indonesia Indonesia
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
6269473
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
48392215
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Chechun.pdf 392.2 kB Adobe PDF 54661721

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.