Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60432
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Становление личности в условиях образовательного учреждения |
Other Titles |
Formation of personality in the educational institution |
Authors |
Байрамукова, Л.Б.
|
ORCID | |
Keywords |
личность становление личности образовательное учреждение personality educational institution |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60432 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Байрамукова, Л. Б. Становление личности в условиях образовательного учреждения [Текст] / Л. Б. Байрамукова // збірник тез доповідей Міжнародної навчально-методичної конференції (10-11 грудня 2009 р.) / Державний вищий навчальний заклад “Українська академія банківської справи Національного банку України”. – Суми, 2010. – C. 69-72 |
Abstract |
Основная черта современной реальности в сфере высшего образования – требование полного раскрытия творческого потенциала будущего специалиста, усиления его личной ответственности за социальную реализацию собственного предназначения, а также решение конкретных проблем. The main feature of modern reality in the field of higher education is the demand for full disclosure of the creative potential of the future specialist, strengthening his personal responsibility for the social realization of his own destiny, and also solving specific problems. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Germany
21
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
1997
Lithuania
1
Ukraine
18572
United Kingdom
9585
United States
201785
Unknown Country
18571
Downloads
China
3
Germany
1197
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
1
Romania
1
Singapore
1
Ukraine
55537
United Kingdom
1
United States
201784
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bairamukova_Stanovlenye_lychnosty.pdf | 219.18 kB | Adobe PDF | 258527 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.