Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60585
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг на страховому ринку на шляху до сталого розвитку |
Other Titles |
Marketing of the insurance market on the way to sustainable development |
Authors |
Козьменко, О.В.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг страховий ринок marketing insurance market |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60585 |
Publisher | |
License | |
Citation | Козьменко О.В. Маркетинг на страховому ринку на шляху до сталого розвитку / О.В. Козьменко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез та доповідей за матеріалами Першої міжнародної науково-практичної конференції (21-22 вересня 2007 р.).- C.89-91 |
Abstract |
Дається визначення та характеристика страхового ринку як одного з головних ланок загальноекономічного механізму реалізації сталого розвитку, а також маркетингу у страхуванні як комплексу специфічних заходів, спрямованих на формування й постійне вдосконалення діяльності страховика. The article gives the definition and the characteristics of the insurance market as one of the major elements in the general economic mechanism for the provision of sustainable development, as well as the definition of insurance marketing as a complex of specific steps for the improvement of the insurer’s activity. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Australia
1
Denmark
1
France
1
Germany
27393
Greece
1
Ireland
13697
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
622
Singapore
737386
Ukraine
198168
United Kingdom
101419
United States
1474772
Unknown Country
9
Downloads
China
1
Germany
33
Indonesia
1
Ireland
1
Japan
1
Lithuania
1
Ukraine
396069
United Kingdom
1
United States
1474773
Unknown Country
5
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kozmenko_Marketynh .pdf | 2.46 MB | Adobe PDF | 1870886 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.