Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60704
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Підходи до оцінювання знань студентів за кредитно-модульною системою організації навчального процесу
Other Titles Approaches to evaluating students' knowledge on credit-modular system of educational process
Authors Даньків, Й.Я.
ORCID
Keywords оцінювання знань студентів
кредитно-модульна система
організація навчального процесу
assessment of student
credit-modular system
organization of educational process
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60704
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Даньків Й.Я. Підходи до оцінювання знань студентів за кредитно-модульною системою організації навчального процесу / Й.Я. Даньків // Збірник тез доповідей Міжнародної навчально-методичної конференції (10-11 грудня 2009 р.) / Державний вищий навчальний заклад “Українська академія банківської справи Національного банку України”. – Суми, 2010. – С. 77-82
Abstract Аналізуються підходи до оцінювання знань студентів за кредитно-модульною системою організації навчального процесу
The approaches to assessing students' knowledge of the credit-module system of educational process organization are analyzed
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
9
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1230
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
20862
United Kingdom United Kingdom
10614
United States United States
167277
Unknown Country Unknown Country
20861

Downloads

China China
2
Czechia Czechia
1
France France
60115
Germany Germany
220858
Ireland Ireland
1
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Ukraine Ukraine
220857
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
167276
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Dankiv_Pidkhody.pdf 334.13 kB Adobe PDF 669121

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.