Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60709
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Ефективність паблік рілейшнз у контексті формування позитивної репутації банку |
Other Titles |
Public relations performance in the context of forming of positive bank’s reputation Эффективность паблик рилейшнз в контексте формирования позитивной репутации банка |
Authors |
Дубовик, С.В.
|
ORCID | |
Keywords |
PR-діяльність рекламний еквівалент медіаактивність цільова група вартість бренда репутаційний рейтинг PR-activity PR-value RC-Index advertising equivalent media activity target group brand value reputation rating |
Type | Competitive_scientific_work |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60709 |
Publisher | |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Дубовник С. В. Ефективність паблік рілейшнз у контексті формування позитивної репутації банку : наукова робота / С. В. Дубовник ; наук. керівник А. Ф. Бондаренко. – 2010. – 28 с. |
Abstract |
У роботі проаналізований стан сучасного ринку банківських комунікацій та оцінена важливість впливу PR на результати діяльності фінансових установ. Вдосконалено деякі моделі оцінки ефективності паблік рілейшнз, систематизовано класифікацію методик та критеріїв такої оцінки на рівні операцій банків, розроблено схему стратегічного управління паблік рілейшнз в межах банківського маркетингу. В работе проанализировано состояние современного рынка банковских коммуникаций и оценена важность влияния PR на результаты деятельности финансовых учреждений. Усовершенствованы некоторые модели оценки эффективности паблик рилейшнз, систематизированы классификации методик и критериев такой оценки на уровне операций банков, разработана схема стратегического управления паблик рилейшнз в рамках банковского маркетинга. The paper analyzes the condition of modern banking communications and evaluates the importance of PR influence on the performance of financial institutions. It was improved some models of evaluating the public relations effectiveness, systematized classification methods and criteria for such evaluation by the operations of banks, developed a scheme of strategic management for public relations within the bank marketing. |
Appears in Collections: |
Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ БТ) |
Views

1

1

2

26825

1

53621

1

1

1064

40173204

1

7073580

1885956

40173202

15
Downloads

1

20754754

237012

10377376

1

1

20754753

1

40173203

25
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Dubovyk_Efectyvnist'_public_relations.pdf | 659.57 kB | Adobe PDF | 92297127 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.