Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60721
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Можливості використання кредитних деривативів при управлінні кредитними ризиками
Other Titles Possibilities use of credit derivatives in the management of credit risks
Authors Гаряга, Л.О.
ORCID
Keywords кредитні деревативи
деревативи
кредитні ризики
правління кредитними ризиками
credit derivatives
derivatives
credit risks
management of credit risks
кредитные деривативы
деривативы
кредитные риски
управления кредитными рисками
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60721
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Гаряга, Л.О. Можливості використання кредитних деривативів при управлінні кредитними ризиками [Текст] / Л.О. Гаряга // Міжнародна банківська конкуренція: теорія і практика: збірник тез доповідей II Міжнародної науково-практичної конференції (31 травня – 1 червня 2007 р.). – Суми: УАБС НБУ, 2007. – С. 67-68.
Abstract Кредитні деривативи є ефективним методом управління кредитним ризиком, оскільки дозволяють відділити кредитний ризик від базового активу.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Australia Australia
1
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
53387
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
30511
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
181103
United Kingdom United Kingdom
91506
United States United States
1618100
Unknown Country Unknown Country
2155718

Downloads

China China
2
Czechia Czechia
15272
France France
1
Germany Germany
33
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1618100
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2155718
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Gariaga.pdf 372.11 kB Adobe PDF 3789131

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.