Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60734
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Регулювання надання послуг у сфері освіти господарсько-правовим інструментарієм |
Other Titles |
Regulation services in the sphere of education by economic and legal tools |
Authors |
Derevianko, Bohdan Volodymyrovych
|
ORCID | |
Keywords |
навчальні заклади законодавство про освіту державне замовлення дотації і субсидії додаткові освітні послуги МОН України educational institutions legislation on education the state order Grants and subsidies additional educational services MES Ukraine |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60734 |
Publisher | Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» |
License | |
Citation | Деревянко, Б.В. Регулювання надання послуг у сфері освіти господарсько-правовим інструментарієм [Текст] / Б.В. Деревянко // Правове регулювання суспільних відносин в умовах демократизації Української держави: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (2012 р. м. Київ) / уклад.: Б.В. Новіков, Т.О. Чепульченко, І.П. Голосніченко, В.Ю. Пряміцин. — К.: НТУУ «КПІ», 2012. — С. 277—279. |
Abstract |
Норми законодавства про освіту мають будуватися на основі застосування державного замовлення. Крім цього, застосовуючи ліцензування, МОН України слід видавати ліцензії лише найкращим НЗ, а також спільно з іншими державними і регіональними органами проводити політику на користь підвищення рівня технічної освіти (причому не лише вищої). Можливе проведення соціальної реклами типу «гарний токар або слюсар без вищої освіти заробляє набагато більше, ніж посередній юрист чи економіст із освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр». А це є сьогоднішньою дійсністю. Дотації і субсидії повинні видаватися лише НЗ, які мають результати або перспективи виконання важливих державних програм у сфері освіти. Крім отримання коштів від надання основних освітніх послуг, НЗ повинні на платній основі ефективніше надавати додаткові освітні послуги – послуги бібліотек, спортивних залів, басейнів та майданчиків, комп’ютерних класів тощо; а також інші послуги, які можуть надаватися суб’єктами господарювання у сфері освіти – послуги зі здачі в оренду приміщень та кабінетів, копіювання, харчування, побутового обслуговування, перевезення, медичні послуги та ін. у випадку дотримання умов спеціального законодавства. А поодиноких вдалих прикладів в Україні уже є чимало. Legislation on education should be based on the use of public procurement. MES Ukraine should issue licenses only finest universities, and cooperation with other state and regional authorities to pursue a policy in favor of raising the level of technical education (not only higher). It is possible to conduct social advertising. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІП) |
Views
France
28054409
Germany
1
Greece
1
Ireland
115032
Lithuania
1
Netherlands
348
Ukraine
2120449
United Kingdom
1068194
United States
56108820
Unknown Country
2120448
Downloads
China
2
Finland
1
Germany
2
Ireland
1
Lithuania
1
Ukraine
6356504
United Kingdom
1
United States
56108818
Unknown Country
4
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Derevianko_Rehuliuvannia_nadannia_posluh.pdf | 224.81 kB | Adobe PDF | 62465334 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.