Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60845
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегия развития социально-педагогического образования
Other Titles The development strategy of socio-pedagogical education
Authors Боташева, Л.С.
ORCID
Keywords социально-педагогическое образования
стратегия развития
уровни стратегии развития
socio-pedagogical education
development strategy
damage development strategy
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60845
Publisher
License
Citation Боташева Л.С. Стратегия развития социально-педагогического образования / Л.С. Боташева // збірник тез доповідей Міжнародної навчально-методичної конференції (10-11 грудня 2009 р.) / Державний вищий навчальний заклад “Українська академія банківської справи Національного банку України”. – Суми, 2010. – С. 72-74
Abstract Первостепенное значение для исследования проблемы развития социально-педагогического образования имеет совокупность стратегических ориентиров, оказывающих влияние на развитие в целом современного образовательно-профессионального процесса в вузе.
Primary importance for the study of the problem of development social and pedagogical education has a set of strategic benchmarks that affect development in general modern educational and professional process in the university.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
Germany Germany
11
Greece Greece
1
Ireland Ireland
920
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
11304
United Kingdom United Kingdom
5783
United States United States
92439
Unknown Country Unknown Country
11303

Downloads

China China
3
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
33791
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
63115

Files

File Size Format Downloads
Botasheva_Stratehyia_razvytyia_sotsyalno.pdf 185.71 kB Adobe PDF 96915

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.