Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60851
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Промислово-фінансові групи: можливості діяльності в Україні
Other Titles Industrial and financial groups: opportunities in Ukraine
Authors Верней, О.Є.
ORCID
Keywords промислово-фінансові групи
перспективи
іndustrial and financial groups
prospects
промышленно-финансовые группы
перспективы
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60851
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Верней, О.Є. Промислово-фінансові групи: можливості діяльності в Україні [Текст] / О.Є. Верней // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: збірник тез доповідей ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (30-31 жовтня 2008 р.): у 2-х т. – Суми: УАБС НБУ, 2008. – Т.2. – С. 62-64.
Abstract Дконструктивні зміни в організації управління, планування та регулювання економіки через створення специфічних бізнесових об’єднань – промислово- фінансових груп (ПФГ), які сприятимуть оздоровленню фінансового стану виробничих підприємств. З метою активізації процесу створення ПФГ в Україні насамперед необхідно вдосконалити його законодавчу базу та узгодити інтереси всіх учасників цих угруповань.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
2153970
Germany Germany
1700
Greece Greece
1
Ireland Ireland
21496
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
263837
United Kingdom United Kingdom
132131
United States United States
1470118
Unknown Country Unknown Country
263836

Downloads

China China
2
Germany Germany
25
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
786268
United Kingdom United Kingdom
2
United States United States
1470118
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Vernei.pdf 415.64 kB Adobe PDF 2256417

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.