Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60915
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Перспективи розвитку фінансової освіти в умовах євроінтеграції |
Other Titles |
Prospects for development of financial education in the conditions of European integration |
Authors |
Yepifanov, Anatolii Oleksandrovych
|
ORCID | |
Keywords |
фінансова освіта финансовое образование financial education євроінтеграція евроинтеграция eurointegration конкурентоспроможність фахівця конкурентоспособность специалиста competitiveness of a specialist |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/60915 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Єпіфанов, А.О. Перспективи розвитку фінансової освіти в умовах євроінтеграції [Текст] / А.О. Єпіфанов // Фінансова освіта: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку : збірник матеріалів Міжнародної навчально-методичної конференції (29-30 квітня 2010 р., м. Севастополь). - Суми : УАБС НБУ, 2010. - С. 9-11. |
Abstract |
Розвиток ринкової економіки, реалізація інвестиційно-інноваційної
моделі функціонування суспільства та орієнтація на євроінтеграцію можуть
бути забезпечені за рахунок високого інтелектуального потенціалу нації.
Загальновідомо, що рівень розвитку вищої освіти, стан людського
капіталу, кваліфікація населення значною мірою впливають на соціально-
економічний розвиток держави. Світова практика свідчить, що понад 50 %
зростання ВВП на душу населення забезпечується підвищенням
продуктивності праці, освіченістю, кваліфікацією та фаховими навичками
громадян. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

9

2028

1

392373

36220

20138

784747

1271736
Downloads

1

2

3

297756

1

1

297756

4058

297755

4
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Yepifanov.pdf | 1.15 MB | Adobe PDF | 897337 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.