Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61003
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання системи управління взаєминами з клієнтами для підвищення ефективності банківського маркетингу
Other Titles Using customer relationship management to improve efficiency of banking marketing
Authors Гузь, М.М.
ORCID
Keywords банківський маркетинг
банковский маркетинг
bank marketing
система управління взаєминами з клієнтами
система управления взаимоотношениями с клиентами
system of customer relationship management
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61003
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Гузь, М.М. Використання системи управління взаєминами з клієнтами для підвищення ефективності банківського маркетингу [Текст] / М.М. Гузь // Міжнародна банківська конкуренція: теорія і практика : збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (31 травня – 1 червня 2007 р.). – Суми : УАБС НБУ, 2007. – С. 70–72.
Abstract У доповіді розкривається питання використання системи управління взаєминами з клієнтами для підвищення ефективності банківського маркетингу.
The basic aspects of using of customer relationship management to improve efficiency of bank marketing are considered in the report.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Australia Australia
1
Germany Germany
41630
Ireland Ireland
3781
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
13992
United Kingdom United Kingdom
7565
United States United States
83229
Unknown Country Unknown Country
13991

Downloads

China China
1
Germany Germany
41630
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
13993
United Kingdom United Kingdom
7564
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Huz.pdf 1.19 MB Adobe PDF 63191

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.