Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61097
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Навчально-методичні проблеми підготовки фінансистів до виконання професійних аналітичних функцій |
Other Titles |
Educational problems of the financiers to the professional performance of analytic functions |
Authors |
Боярко, І.М.
|
ORCID | |
Keywords |
фінансова освіта методика навчання професійні функції аналітична підготовка financial education training technique professional functions analytic training |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61097 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Боярко І.М. Навчально-методичні проблеми підготовки фінансистів до виконання професійних аналітичних функцій / І.М. Боярко // Фінансова освіта: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку: збірник матеріалів Міжнародної навчально-методичної конференції (м. Севастополь, 29-30 квітня 2010 р) / Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України». – Суми, 2010.– С. 47–50. |
Abstract |
Обгрунтовується необхідності удосконалення вищої освіти фінансового профілю у напрямку поглиблення аналітичної професійної підготовки з різних видів аналізу The necessity of perfection of the higher education of the financial profile in the direction of deepening of analytical professional training from different types of analysis is substantiated. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Australia
1
France
1
Germany
20
Ireland
2941
Italy
1
Lithuania
1
Ukraine
26465
United Kingdom
13527
United States
148546
Unknown Country
26464
Downloads
Canada
1
China
1
Germany
2
Lithuania
1
Ukraine
79125
United Kingdom
1
United States
148545
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Boiarko_Navchalno_metodychni.pdf | 247.38 kB | Adobe PDF | 227677 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.