Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61130
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Суржик як соціолінгвістичне явище
Other Titles Surzhyk as a sociolinguistic phenomenon
Authors Мазна, Д.
ORCID
Keywords мовознавство
лінгвістика
соціологія
philology
linguistics
sociology
языковедение
лингвистика
социология
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61130
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Мазна, Д. Суржик як соціолінгвістичне явище [Текст] / Д. Мазна; наук. кер. О.П. Бойко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: погляд у майбутнє: збірник тез доповідей XI науково-практичної конференції студентів (22 квітня 2008 р.) та XII науково-практичної конференції студентів (23 квітня 2009 р.). – Суми: УАБС НБУ, 2009. – С. 78-79.
Abstract Сучасна реклама тісно пов’язана з первісними формами релігійних вірувань. Особливо значуща для реклами магія, оскільки надія дійти очікуваних результатів найкоротшим (і необов’язково раціональним шляхом) живе в кожній людині, і магія завжди підігріватиме цю надію.
Appears in Collections: Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ БТ)

Views

Australia Australia
1
Germany Germany
-1122044336
Ireland Ireland
555388
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Singapore Singapore
697877782
Spain Spain
-658689057
Ukraine Ukraine
-420680411
United Kingdom United Kingdom
72086909
United States United States
-1808899267
Unknown Country Unknown Country
280683513

Downloads

China China
2
Germany Germany
-211689746
Lithuania Lithuania
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
697877786
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1335857821
Unknown Country Unknown Country
20

Files

File Size Format Downloads
Mazna.pdf 524.03 kB Adobe PDF 1822045886

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.