Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61169
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дослідження світового досвіду функціонування інноваційних проектів типу TIR Parking |
Authors |
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8207-9178 |
Keywords |
інноваційний проект инновационный проект innovative project об'єкт придорожнього сервісу объект придорожного сервиса the object of roadside service туристичний продукт туристический продукт tourist product туристична послуга туристическая услуга tourist service маркетингова стратегія просування маркетинговая стратегия продвижения marketing strategy |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61169 |
Publisher | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
License | |
Citation | Летуновська, Н.Є. Дослідження світового досвіду функціонування інноваційних проектів типу TIR Parking / Н.Є. Летуновська // Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 50-річчю заснування ХДУХТ, 3 жовтня 2017 р. / редкол. О.І. Черевко та ін. - Х. : ХДУХТ, 2017. - С. 389-390. |
Abstract |
У даному матеріалі досліджено світовий досвід розвитку об'єктів сфери продорожнього сервісу. Зроблено висновок, що зарубіжна модель ведення придорожнього сервісу включає в себе формування єдиної архітектурної концепції будь-якого об’єкта придорожнього сервісу та бренда, якому довіряють клієнти через високі стандарти надання послуг та високий рівень менеджменту. В данном материале исследован мировой опыт развития объектов придорожного сервиса. Сделан вывод о том, что зарубежная модель ведения придорожного сервиса включает в себя формирование единой архитектурной концепции любого объекта придорожного сервиса и бренда, которому доверяют клиенты благодаря высоким стандартам предоставления услуг и высокому уровню менеджмента. In this material the world experience of the development of travel objects service is investigated. It is concluded that the foreign model of roadside service involves the formation of a unified architectural concept of any roadside service and brand that is trusted by customers through high standards of service provision and high level of management. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
China
1
Germany
14020556
Ireland
15713
Italy
2
Lithuania
1
Netherlands
943
Singapore
1
South Korea
2
Ukraine
4595272
United Kingdom
218072
United States
33303493
Unknown Country
432374
Downloads
China
2
France
1
Germany
14020555
Ireland
1
Lithuania
1
Singapore
1
South Korea
1
Ukraine
3495787
United Kingdom
1
United States
3495788
Unknown Country
52586431
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Letunovskamarketing_strategy.pdf | 165.39 kB | Adobe PDF | 73598569 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.