Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61277
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методологічні засади та практичний інструментарій маркетингового дослідження конкурентної позиції промислових підприємств
Other Titles Methodological principles and practical tools for marketing research of the competitive industry position
Authors Vasylieva, Tetiana Anatoliivna  
Peresadko, Halyna Oleksandrivna
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0635-7978
Keywords конкуренція
конкуренция
competition
конкурентна перевага
конкурентное преимущество
competitive advantage
промислове підприємство
промышленное предприятие
industrial enterprise
маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
market research
оцінка
оценка
evaluation
Type Article
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61277
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Васильєва, Т.А. Методологічні засади та практичний інструментарій маркетингового дослідження конкурентної позиції промислових підприємств [Текст] / Т.А. Васильєва, Г.О. Пересадько // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. – 2016. – № 3. – С. 44-51.
Abstract Базисом формування конкурентоспроможності промислових підприємств є наявність конкурентних переваг на ринку збуту, які повинні стати ключовим елементом маркетингових досліджень конкурентного середовища промислових підприємств. В роботі обґрунтовано важливість оцінювання не стільки наявності конкурентних переваг промислових підприємств, скільки умов та факторів впливу, які забезпечили її наявність. Розроблена концепція маркетингових досліджень конкурентної позиції промислових підприємств на ринку збуту продукції передбачає формалізацію наявності конкурентних переваг, сформованих за рахунок ефективності використання відповідних внутрішніх по відношенню до промислових підприємств (виробничих, технологічних, кваліфікаційних, організаційних, управлінських, інноваційних, економічних) та/або зовнішніх (якісних, іміджевих, кон’юнктурних, збутових, інформаційно-комунікаційних) чинників конкурентного середовища. В якості методичного інструментарію обрано бінарний підхід із використанням рангів, який дозволяє провести оперативну оцінку, врахувати пріоритетність чинників конкурентного середовища та ступінь їх взаємозалежності і взаємообумовленості.
The basis of the industrial competitiveness formation is the availability of market competitive advantages which must be a key element of the marketing research industry competitive environment. The paper justifies the importance of evaluation not only the presence of competitive advantages of industry but conditions and factors of influence that ensured its presence. The concept of marketing research competitive position of the industry involves evaluation of the competitive advantages presence generated through the effective use of appropriate internal relative to the industry (production, processing, qualification, organizational, management, innovation, economic) and/or external (quality, image, market, marketing, information and communication) factors of competitiveness. Binary approach as methodology was selected using ranks which allow a rapid assessment factors reflecting the priorities of the competitive environment and the degree of their interdependence.
Appears in Collections: Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024)

Views

Argentina Argentina
1
Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
-836016977
Czechia Czechia
1
Denmark Denmark
1
France France
11691133
Germany Germany
40604804
Greece Greece
122114
Ireland Ireland
21842332
Italy Italy
2
Japan Japan
-836016975
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3549
Singapore Singapore
1
South Korea South Korea
1
Ukraine Ukraine
-1647818875
United Kingdom United Kingdom
156216897
United States United States
-2090042440
Unknown Country Unknown Country
312419598

Downloads

China China
-836016974
France France
11691132
Germany Germany
11691131
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Poland Poland
3079869
Russia Russia
81188315
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
-1647818876
United Kingdom United Kingdom
-1647818876
United States United States
-2090042439
Unknown Country Unknown Country
33

Files

File Size Format Downloads
Vasylieva_Peresadko.pdf 382.22 kB Adobe PDF -1819079384

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.