Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61277
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методологічні засади та практичний інструментарій маркетингового дослідження конкурентної позиції промислових підприємств |
Other Titles |
Methodological principles and practical tools for marketing research of the competitive industry position |
Authors |
Vasylieva, Tetiana Anatoliivna
![]() Peresadko, Halyna Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0635-7978 |
Keywords |
конкуренція конкуренция competition конкурентна перевага конкурентное преимущество competitive advantage промислове підприємство промышленное предприятие industrial enterprise маркетингові дослідження маркетинговые исследования market research оцінка оценка evaluation |
Type | Article |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61277 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Васильєва, Т.А. Методологічні засади та практичний інструментарій маркетингового дослідження конкурентної позиції промислових підприємств [Текст] / Т.А. Васильєва, Г.О. Пересадько // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. – 2016. – № 3. – С. 44-51. |
Abstract |
Базисом формування конкурентоспроможності промислових підприємств є наявність конкурентних переваг на ринку збуту, які повинні стати ключовим елементом маркетингових досліджень конкурентного середовища промислових підприємств. В роботі обґрунтовано важливість оцінювання не стільки наявності конкурентних переваг промислових підприємств, скільки умов та факторів впливу, які забезпечили її наявність. Розроблена концепція маркетингових досліджень конкурентної позиції промислових підприємств на ринку збуту продукції передбачає формалізацію наявності конкурентних переваг, сформованих за рахунок ефективності використання відповідних внутрішніх по відношенню до промислових підприємств (виробничих, технологічних, кваліфікаційних, організаційних, управлінських, інноваційних, економічних) та/або зовнішніх (якісних, іміджевих, кон’юнктурних, збутових, інформаційно-комунікаційних) чинників конкурентного середовища. В якості методичного інструментарію обрано бінарний підхід із використанням рангів, який дозволяє провести оперативну оцінку, врахувати пріоритетність чинників конкурентного середовища та ступінь їх взаємозалежності і взаємообумовленості. The basis of the industrial competitiveness formation is the availability of market competitive advantages which must be a key element of the marketing research industry competitive environment. The paper justifies the importance of evaluation not only the presence of competitive advantages of industry but conditions and factors of influence that ensured its presence. The concept of marketing research competitive position of the industry involves evaluation of the competitive advantages presence generated through the effective use of appropriate internal relative to the industry (production, processing, qualification, organizational, management, innovation, economic) and/or external (quality, image, market, marketing, information and communication) factors of competitiveness. Binary approach as methodology was selected using ranks which allow a rapid assessment factors reflecting the priorities of the competitive environment and the degree of their interdependence. |
Appears in Collections: |
Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024) |
Views

1

1

1

-836016977

1

1

11691133

40604804

122114

21842332

2

-836016975

1

3549

1

1

-1647818875

156216897

-2090042440

-572027533
Downloads

-836016974

11691132

11691131

1

1

1

1

3079869

81188315

1

-1647818876

-1647818876

-2090042439

33
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vasylieva_Peresadko.pdf | 382.22 kB | Adobe PDF | -1819079384 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.