Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61347
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив фізичної терапії на показники функціонального стану опорно-рухового апарату при шийному остеохондрозі хребта в осіб зрілого віку
Authors Соколова, І.І.
ORCID
Keywords фізична терапія
физическая терапия
physical therapy
опорно-руховий апарат
опорно-двигательный аппарат
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61347
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Соколова, І.І. Вплив фізичної терапії на показники функціонального стану опорно-рухового апарату при шийному остеохондрозі хребта в осіб зрілого віку [Текст] / І.І. Соколова ; наук. кер. О.А. Ситник // Актуальні питання теоретичної та клінічної медицини : збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених, м. Суми, 20-21 квітня 2017 р. / Відп. за вип. М.В. Погорєлов. - Суми : СумДУ, 2017. - С. 512.
Abstract У сучасному світі у зв'язку зі зміненими умовами життя остеохондрозом хворіють від 40 до 80% мешканців земної кулі, який виникає у осіб працездатного віку, призводить до втрати працездатності. Близько 10% хворих стають інвалідами.
Appears in Collections: Наукові видання (НН МІ)

Views

Australia Australia
1
China China
1
France France
3
Germany Germany
1
Ireland Ireland
8522
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
556
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
4912487
United Kingdom United Kingdom
41500
United States United States
6823640
Unknown Country Unknown Country
80038

Downloads

China China
29271
Germany Germany
1
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
3001334
United Kingdom United Kingdom
2963
United States United States
11866751
Unknown Country Unknown Country
18

Files

File Size Format Downloads
Sokolova.pdf 765.76 kB Adobe PDF 14900340

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.