Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62113
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Зв'язок між популярністю банку та його витратами на маркетингові комунікації
Other Titles The relationships between popularity and expenses on marketing communications of bank
Authors Гузь, М.М.
ORCID
Keywords маркетингові комунікації
банківський маркетинг
банківські послуги
популярність
витрати банку
мarketing communications
bank marketing
bank services
popularity
bank expenses
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62113
Publisher ІнтерГрафіка
License
Citation Гузь, М.М. Зв’язок між популярністю банку та його витратами на маркетингові комунікації [Текст] / М.М. Гузь // «Розвиток наукових досліджень – 2009» : матеріали п’ятої міжнародної науково-практичної конференції, м. Полтава, 23-25 листопада 2009 р. – Полтава: ІнтерГрафіка, 2009. – Т. 12. – С. 154–156.
Abstract У доповіді розглянуто особливості зв'язку між популярністю банку та його витратами на маркетингові комунікації.
The main features of the relationships between popularity and expenses on marketing communications of bank are determined in the report.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
31912
Greece Greece
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
9177
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
799
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
215294
United Kingdom United Kingdom
109244
United States United States
1808971
Unknown Country Unknown Country
215293

Downloads

China China
31914
France France
1
Germany Germany
31912
Japan Japan
413
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1227244
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
109245
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Guz.pdf 400.58 kB Adobe PDF 1400736

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.