Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62134
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Комп’ютерна культура майбутніх фахівців банківської справи
Other Titles Computer Culture of Future Specialists of Banking
Authors Кунцев, С.В.
ORCID
Keywords комп’ютерна культура
формування знань
інформаційні технології
computer culture
formation knowledge
information technologie
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62134
Publisher ВВП «Мрія»
License
Citation Кунцев, С. В. Комп’ютерна культура майбутніх фахівців банківської справи [Текст] // Інноваційний розвиток суспільства за умов крос-культурних взаємодій : збірник матеріалів IV Міжнародної науково-практичної конференції для студентів, аспірантів, науковців. – Суми, 2011. – Т. ІІ. - C. 304–307.
Abstract Розглянуто сучасний стан і особливості комп’ютерної культури студентів – майбутніх фахівців банківської справи. Визначені і проаналізовані основні чинники, що впливають на формування загальних і професійних знань студентів у галузі інформаційних технологій.
Considered State of the art computer culture and especially students ¬ – future banking professionals. Identified and analysed the major factors contributing to the formation of public and professional knowledge of students in the field of information technologies.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Argentina Argentina
1
Belgium Belgium
41954
China China
1
Germany Germany
12
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1128
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
7417
United Kingdom United Kingdom
3871
United States United States
41955
Unknown Country Unknown Country
7416

Downloads

Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
22103
United Kingdom United Kingdom
3872
United States United States
41951
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Kuntsev_Kompiuterna_kultura.pdf 324.05 kB Adobe PDF 67930

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.