Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62287
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування психолого-педагогічного підходу щодо вивчення економічних дисциплін у вищих навчальних закладах |
Other Titles |
Forming of Psychological Pedagogical Approach In Relation To Study of Economic Disciplines in Higher Educational Establishments |
Authors |
Островська, Н.С.
|
ORCID | |
Keywords |
економічні дисипліни economic disciplines экономические дисциплины |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62287 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Островська, Н.С. Формування психолого-педагогічного підходу щодо вивчення економічних дисциплін у вищих навчальних закладах [Текст] // Фінансова освіта: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку: збірник матеріалів Міжнародної навчально-методичної конференції (м. Севастополь, 29-30 квітня 2010 р.). – Суми: УАБС НБУ, 2010. – С. 205-207. |
Abstract |
Сьогодні на ринку праці конкурують не навчальні програми, а система
менеджменту і для того щоб витримати цю конкуренцію потрібно підвищувати
рівень викладання. На ринку вакансій існує дефіцит спеціалістів, які спроможні
працювати в жорстких ринкових умовах. Один із принципів вищої освіти –
безперервна досконалість. І тому, хочеться детальніше зупинитись на
проблемах та методах їх вдосконалення. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Germany
13
Greece
1
Ireland
2731
Lithuania
1
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
25208
United Kingdom
13023
United States
273986
Unknown Country
25207
Downloads
China
2
Germany
2
Ireland
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
75426
United Kingdom
1
United States
340173
Unknown Country
2
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
ostrovska.pdf | 507.61 kB | Adobe PDF | 415609 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.