Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62503
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Нечітко-множинний підхід до оцінки персоналу
Other Titles The approach to the evaluation staff on the base of fuzzy sets
Authors Hrytsenko, Kostiantyn Hryhorovych  
Grytsenko, Kostiantyn Grygorovych
ORCID http://orcid.org/0000-0002-7855-691X
Keywords ефективність управління персоналом
effectiveness of personnel management
інтегральна оцінка
integrated assessment
лінгвістичні змінні
linguistic variables
нечітка оцінка
fuzzy evaluation
нечіткі множини
fuzzy sets
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62503
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Гриценко, К.Г. Нечітко-множинний підхід до оцінки персоналу [Текст] / К.Г. Гриценко // Міжнародна банківська конкуренція: теорія і практика: зб. тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції (26–27 травня 2011 р.). – Суми: УАБС НБУ, 2011. – Т. 2. – C. 29 - 31.
Abstract Запропоновано та обґрунтовано нечітко-множинний підхід до комплексної оцінки персоналу фінансових установ. Використання математичного апарату теорії нечітких множин дозволяє формалізувати лінгвістичні оцінки та об’єктивно оцінювати різні аспекти діяльності персоналу (професійний рівень, ділові якості, складність виконуваних функцій, досягнутий результат).
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Australia Australia
1
Germany Germany
14
Greece Greece
1
Ireland Ireland
2769
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
10244
United Kingdom United Kingdom
5537
United States United States
59282
Unknown Country Unknown Country
10243

Downloads

Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
30470
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
59281

Files

File Size Format Downloads
Gritsenko_fuzzy_sets1.pdf 263.52 kB Adobe PDF 89757

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.