Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62551
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Проблеми використання новітніх технологій у банківських послугах |
Other Titles |
Problems of using new technologies in banking services |
Authors |
Півоварова, О.Б.
Купченко, І.С. |
ORCID | |
Keywords |
технології банківські послуги technologies banking services |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62551 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Півоварова, О.Б. Проблеми використання новітніх технологій у банківських послугах [Текст] / О.Б. Півоварова, І.С. Купченко // Міжнародна банківська конкуренція: теорія і практика: збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції (27-28 травня 2010 р.) : у 2 т. / Державний вищий навчальний заклад “Українська академія банківської справи Національного банку України”. – Суми, 2010. – Т. 1. – С. 106-109. |
Abstract |
Нові технології допомагають банкам, інвестиційним фірмам та
страховим компаніям змінити відносини з клієнтами і знайти нові
засоби для отримання прибутку. New technologies help banks, investment firms and businesses insurance companies change their relationships with customers and find new ones means for profit. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Czechia
1
France
1
Germany
25977
Greece
3293
Ireland
6587
Lithuania
1
Netherlands
823
Singapore
586452
Ukraine
102205
United Kingdom
51926
United States
293432
Unknown Country
102204
Downloads
China
1
Germany
33
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
293432
United Kingdom
1
United States
586451
Unknown Country
12
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Pivovarova_Problemy_vykorystannia_novitnikh_tekhnolohii.pdf | 90.17 kB | Adobe PDF | 879932 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.