Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62585
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив недоброякісної банківської реклами на довіру банку
Other Titles Influence of the poor quality advertising on the trust to the bank
Authors Гузь, М.М.
ORCID
Keywords маркетингові комунікації
банківський маркетинг
банківська реклама
мarketing communications
bank marketing
bank advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62585
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Гузь, М. М. Вплив недоброякісної банківської реклами на довіру банку [Текст] / М. М. Гузь // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : зб. тез доп. Х Всеукраїнської науково-практичної конференції (22-23 листопада 2007 р.) : У 2-х т. – Суми : УАБС НБУ. – 2007. – Т.2 – С. 47–49
Abstract У доповіді розглянуто особливості впливу недоброякісної банківської реклами на довіру банку.
The main features of the іnfluence of the poor quality advertising on the trust to the bank are determined in the report.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Cuba Cuba
1
France France
2
Germany Germany
28
Greece Greece
6453
Ireland Ireland
25816
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1649907
United Kingdom United Kingdom
77097
United States United States
1238188
Unknown Country Unknown Country
151159

Downloads

China China
1
Germany Germany
31
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
414750
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1649908
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Huz_Vplyv_nedobroiakisnoi_bankivskoi_reklamy.pdf 78.87 kB Adobe PDF 2064693

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.