Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62705
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Bottom-Up Diversity of Foreign Language Courses
Authors Bokun, I.A.
ORCID
Keywords diversity
competitive learning
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62705
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Bokun, I.A. A Bottom-up diversity of foreign language courses as a key strategy in a competitive university [Text] / I.A. Bokun // Фінансова освіта : сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку : збірник матеріалів Міжнародної навчально-методичної конференції (м. Севастополь, 29-30 квітня 2010 р.) / Українська академія банківської справи Національного банку України. – Суми : УАБС НБУ, 2010. – С. 42-43.
Abstract Bottom-Up Diversity is a key to minimize the negative consequences of the top-down Ministry decision to shrink foreign language courses.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Australia Australia
1
China China
973778
France France
1
Germany Germany
10333
Greece Greece
3446
Ireland Ireland
30692
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
574
Singapore Singapore
7452919
Ukraine Ukraine
324681
United Kingdom United Kingdom
163488
United States United States
14905837
Unknown Country Unknown Country
24193877
Vietnam Vietnam
3444

Downloads

China China
2
Germany Germany
3
Greece Greece
3447
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
973777
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5617797
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Bottom-Up Diversity of Foreign Language Courses.pdf 397.11 kB Adobe PDF 6595030

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.