Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62769
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Проектний метод як засіб формування іншомовної комунікативної компетенції студентів економічних спеціальностей |
Other Titles |
Project Method as Forming Means Foreign Communicative Competense of Students of Economic Specialities |
Authors |
Соколова, І.В.
|
ORCID | |
Keywords |
проектний метод project method проектный метод |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62769 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Соколова, І.В. Проектний метод як засіб формування іншомовної комунікативної компетенції студентів економічних спеціальностей [Текст] / І.В. Соколова // Фінансова освіта: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку: збірник матеріалів Міжнародної навчально-методичної конференції (29-30 квітня 2010 р.). – Суми: УАБС НБУ, 2010. – С. 251-253. |
Abstract |
В зарубіжній методиці існує два способи навчання іноземних мов за
допомогою проектів – лінійний спосіб Кальвіна Вудварда та інтегративний
спосіб Чарльза Річардса. Перший передбачає попередній розвиток мовленнєвих
навичок й умінь; другий базується на формуванні навичок та вмінь під час
роботи над проектом. На заняттях з іноземної мови в УАБС використовуються
обидва підходи, залежно від особистісних характеристик студентів та рівня їх
мовленнєвої компетенції. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Argentina
354046
Germany
16
Greece
1654
Indonesia
1
Ireland
29751
Lithuania
1
Ukraine
236112
United Kingdom
59503
United States
708091
Unknown Country
19839
Downloads
China
1
France
1
Germany
3
Indonesia
1
Lithuania
1
Ukraine
236112
United Kingdom
1
United States
354045
Unknown Country
6
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
sokolovaa.pdf | 509.31 kB | Adobe PDF | 590171 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.