Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62895
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг відносин як сучасна концепція банківського маркетингу |
Other Titles |
The implementation of relationship marketing in commercial banking |
Authors |
Федірко, В.В.
|
ORCID | |
Keywords |
банківський маркетинг банковский маркетинг banking marketing маркетинг відносин маркетинг отношений relationship marketing концепція традиційного маркетингу угод концепция традиционного маркетинга сделок concept of traditional marketing of transactions маркетинг співпраці маркетинг сотрудничества marketing cooperation |
Type | Article |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62895 |
Publisher | Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Федірко, В.В. Маркетинг відносин як сучасна концепція банківського маркетингу [Текст] / В.В. Федірко // Економіка: проблеми теорії та практики : збірник наукових праць. – Дніпропетровськ : ДНУ, 2008. – Вип. 237. – Т. IV. – С. 861–868. |
Abstract |
У статті визначено сутність та особливості сучасної концепції банківського маркетингу – маркетингу відносин. Розглянуто передумови поширення концепції маркетингу відносин в банках. The article focuses on the modern concept of bank marketing – the relationship marketing and identifies the major reasons for implementation of the relationship approach in banks. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

3556125

4131

15162

1

1

1

1

980382

90318

1782192

178571
Downloads

1

2

2

1782193

1

6606890

1

15161

1

1782192

30342

1

1

6606898

1

6606891

37
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Fedirko_bankivskyi_marketynh.pdf | 1.28 MB | Adobe PDF | 23430615 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.