Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62903
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингова стратегія удосконалення діяльності банку
Other Titles Marketing strategy of improvement of the bank activity
Authors Bondarenko, Alla Fedorivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-8439-1787
Keywords маркетингова стратегія банку
bank marketing strategy
банківські технології
banking technologies
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62903
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Бондаренко, А.Ф. Маркетингова стратегія удосконалення діяльності банку [Текст] / А.Ф. Бондаренко // Міжнародна банківська конкуренція: теорія і практика: зб. тез доп. ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (15-16 травня 2008 р.): у 2-х т. – Суми: УАБС НБУ, 2008.- Т. 2.- C. 50-51.
Abstract Інструментом практичної реалізації маркетингової стратегії банку є комплексна політика, що являє собою сукупність планів і програм спеціалізованого призначення. Об’єктами їх застосування є основні елементи системи маркетинг-мікс: товар (послуга), ціна, система збуту, маркетингові комунікації.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
22
Greece Greece
930
Ireland Ireland
3491
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
67772
United Kingdom United Kingdom
17228
United States United States
483756
Unknown Country Unknown Country
67771

Downloads

China China
2
Germany Germany
6983
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
483758
United Kingdom United Kingdom
17229
United States United States
483757
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Bondarenko_banking_technologies1.pdf 146.52 kB Adobe PDF 991734

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.