Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62944
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Банківський маркетинг як сучасна концепція
Other Titles Bank marketing as a modern conception
Authors Радченко, О.В.
ORCID
Keywords банк
bank
банківський маркетинг
bank marketing
банківська діяльність
bank activity
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62944
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Радченко, О.В. Банківський маркетинг як сучасна концепція [Текст] / О.В. Радченко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. тез доповідей ХIV Всеукраїнської науково-практичної конференції (27–28 жовтня 2011 р.): у 2 т. – Суми: УАБС НБУ, 2011. – Т. 1. – С. 166 – 167.
Abstract У сучасних умовах розвитку та стану вітчизняного фінансового ринку значну ефективність має маркетинг як спосіб управління діяльністю банків. Основоположним принципом маркетингу є спрямованість максимально задовольнити потреби клієнтів, внаслідок чого прибутковість банківського бізнесу збільшується, ефективність банківської діяльності зростає.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
149827
Greece Greece
1673
Ireland Ireland
28418
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
10846705
United Kingdom United Kingdom
392226
United States United States
8707329
Unknown Country Unknown Country
783614

Downloads

China China
1
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
3
Greece Greece
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
2289203
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
20909797

Files

File Size Format Downloads
Radchenko_bank_activity1.pdf 245.77 kB Adobe PDF 23199012

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.