Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62963
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль обліково-контрольних дисциплін у формуванні професійних компетенцій фахівців напряму «Фінанси і кредит» |
Other Titles |
The role of accounting and control subjects in the formation of professional competence of specialists as «Finance and Credit» |
Authors |
Слободяник, Ю.Б.
|
ORCID | |
Keywords |
навчальний процес фахівці спеціальність «Фінанси і кредит» educational process specialists specialty «Finance and Credit» учебный процесс специалисты специальность «Финансы и кредит» |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/62963 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Слободяник, Ю.Б. Роль обліково-контрольних дисциплін у формуванні професійних компетенцій фахівців напряму «Фінанси і кредит» [Текст] / Ю.Б. Слободяник // Фінансова освіта: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку: збірник матеріалів Міжнародної навчально-методичної конференції (29-30 квітня 2010 р.). – Суми: УАБС НБУ, 2010. – С. 248–250. |
Abstract |
Проаналізовано роль обліково-контрольних дисциплін у підготовці висококваліфікованих фахівців напряму «Фінанси і кредит». Analyzed the role of accounting and control subjects in training highly qualified specialists as «Finance and Credit». |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Australia
1
China
1
France
1
Germany
40239
Greece
1
Ireland
7413
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
265
Ukraine
159854
United Kingdom
80457
United States
923707
Unknown Country
159853
Downloads
China
1
Germany
23
Lithuania
1
Ukraine
923706
United Kingdom
1
United States
923707
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Slobodianyk.pdf | 293.09 kB | Adobe PDF | 1847440 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.