Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63030
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Резервний підхід до визначення структури страхового тарифу |
Other Titles |
Reserve approach to determining structure of insurance rate |
Authors |
Сергієнко, О.В.
|
ORCID | |
Keywords |
страхові тарифи структура страхового тарифу insurance rate structure of insurance rate |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63030 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Сергієнко, О.В. Резервний підхід до визначення структури страхового тарифу [Текст] / О.В. Сергієнко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : збірник тез доповідей ХIV Всеукраїнської науково-практичної конференції (27-28 жовтня 2011 р.) : у 2 т. / Українська академія банківської справи Національного банку України. – Суми : УАБС НБУ, 2011. - Т. 2. - С. 156-158. |
Abstract |
Задача визначення величини страхового тарифу (СТ) є однією із
основних у процесі організації діяльності страховика. Від її оптимального
рішення залежить не лише ефективність взаємовідносин між страховиком і
страхувальником, але й добробут страхової компанії в цілому, оскільки
правильність проведених розрахунків є основою забезпечення у майбутньому
її фінансової стійкості. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Australia
1
Germany
15
Greece
1377
Ireland
5276
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
107152
United Kingdom
18355
United States
682411
Unknown Country
35787
Downloads
China
1
Germany
3
Indonesia
1
Ireland
1
Lithuania
1
Ukraine
107153
United Kingdom
18354
United States
682410
Unknown Country
3
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sergienko_tezu_Reserve_approach_10_2011.pdf | 431.3 kB | Adobe PDF | 807927 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.