Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63046
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Етапи розробки адаптивної системи управління освітньою галуззю
Authors Перхун, Л.П.
ORCID
Keywords адаптивна система
адаптивная система
adaptive system
освітня галузь
образовательная сфера
educational branch
система управління
система управления
control system
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63046
Publisher Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
License
Citation Перхун, Л.П. Етапи розробки адаптивної системи управління освітньою галуззю [Текст] / Л.П. Перхун // Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці : матеріали ІІ Міжнародної науково–методичної конференції (4–6 травня 2011 р.). – Чернівці : ЧНУ ім. Ю. Федьковича, 2011. – С. 230 – 231.
Abstract Проблеми економічного зростання турбують вчених вже не одне століття. В умовах трансформації економіки серед дослідників все частіше звучить думка про те, що економічне зростання і людський розвиток є взаємовпливаючими, нерозривно пов’язаними процесами. Одним з елементів організаційно-економічного механізму людського розвитку є система освіти, структура та розвиток якої має постійно враховувати зміну економічних умов.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Bulgaria Bulgaria
1
China China
1
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
19502
Greece Greece
1
Ireland Ireland
5877
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
533
Sweden Sweden
6943761
Ukraine Ukraine
3583851
United Kingdom United Kingdom
112505
United States United States
2997543
Unknown Country Unknown Country
223941

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1824926
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3583851
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Perkhun_adaptive_system.pdf 344.92 kB Adobe PDF 5408787

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.