Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63115
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення методів викладання дисципліни “Соціальне страхування” |
Other Titles |
Improving methods of teaching the course of "Social insurance" |
Authors |
Конопліна, Ю.С.
|
ORCID | |
Keywords |
соціальне страхування сучасні методи викладання сегментація лекційних занять дисципліна "Соціальне страхування" social insurance modern methods of teaching segmentation of lectures course "Social insurance" |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63115 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Конопліна, Ю.С. Удосконалення методів викладання дисципліни “Соціальне страхування” [Текст] / Ю.С. Конопліна // Фінансова освіта: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку: зб. матеріалів Міжнародної навчально-методичної конференції ( 29-30 квітня 2010 р.). – Суми: УАБС НБУ, 2010. – С. 145-147. |
Abstract |
Автор розглядає сучасні методи викладання, що використовуються в університетах. Основна увага приділяється специфіці викладання курсу "Соціальне страхування". Автор здійснює дослідження такого методу викладання, як сегментація лекціних занять. The author examines modern methods of teaching used in universities. The main attention is paid to the specifics of teaching the course of "Social insurance". The author implements study of such method of teaching as segmentation of lectures. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Canada
1
China
1
Germany
12
Greece
1
Ireland
2566
Lithuania
1
Romania
1
Singapore
1
Ukraine
7335
United Kingdom
3851
United States
42941
Unknown Country
7334
Downloads
China
1
Germany
3
Lithuania
1
Ukraine
21836
United Kingdom
1
United States
42942
Unknown Country
4
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Konoplina_social_insurance1.pdf | 156.62 kB | Adobe PDF | 64788 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.