Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63356
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Споживча цінність як ціновий фактор конкурентоспроможності банківського продукту
Other Titles Consumer price value as a factor of competitiveness of the banking product
Authors Pavlenko, Liudmyla Dmytrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-4724-7567
Keywords банк
конкурентоспроможність
банківський продукт
споживча цінність
bank
competitiveness
Consumer value
banking product
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63356
Publisher Запорізький національний університет
License
Citation Павленко, Л.Д. Споживча цінність як ціновий фактор конкурентоспроможності банківського продукту [Текст] // Трансформаційні процеси в економіці держави та регіонів: збірник тез VІ Міжнародної науково-практичної конференції (20-21 жовтня 2011 р., м. Запоріжжя ). - Запоріжжя: ЗНУ, 2011. – Т. ІІ.- С. 107-108.
Abstract В тезах статі розглянуто споживчу цінність як ціновий фактор конкурентоспроможності банківського продукту.
The article deals with consumer value as the price factor in the competitiveness of the banking product.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
Germany Germany
6120218
Greece Greece
1
Ireland Ireland
25319
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
372190
United Kingdom United Kingdom
186364
United States United States
5119438
Unknown Country Unknown Country
372189

Downloads

China China
1
Germany Germany
6120221
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
372191
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
12195728
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Pavlenko_banking_product.pdf 202.41 kB Adobe PDF 18688145

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.