Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63498
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сутність та елементи бренду банку
Other Titles The essence and components of bank’s brand
Authors Сулима, М.К.
ORCID
Keywords бренд банку
bank’s brand
елементи бренду банку
components of bank’s brand
фірмовий стиль
firm style
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63498
Publisher Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана
License
Citation Сулима, М.К. Сутність та елементи бренду банку [Текст] / М.К. Сулима // Розвиток економічної інфраструктури України: теоретико-методичний та науково-практичний аспекти : VIІІ Міжнародна науково-практична конференція (3-4 лютого 2012 р) / Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана. – Київ, 2012. – С. 10-11.
Abstract Створення і просування оренду є запорукою побудови успішного банківського бізнесу. Розумне управління брендом здатне приносиш високі дивіденди протягом необмеженого часу. Закордонні банки активно використовують концепцію брендінгу і вправно створюють стійкі конкурентні переваги власних брендів у свідомості споживачів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
2
Ireland Ireland
39197
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2288280
United Kingdom United Kingdom
110947
United States United States
8641077
Unknown Country Unknown Country
221199

Downloads

France France
3
Germany Germany
693
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
2288282
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1254740
Unknown Country Unknown Country
14

Files

File Size Format Downloads
Sulima_Sutnist.pdf 382.4 kB Adobe PDF 3543737

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.