Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63499
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
| Title | Напрямки удосконалення методики викладання обліково-фінансових дисциплін у вищій школі |
| Other Titles |
Areas of improvement of teaching accounting and financial disciplines in higher education |
| Authors |
Лощина, Лариса Вікторівна
Loshchyna, Larysa |
| ORCID | |
| Keywords |
напрямки удосконалення методика викладання обліково-фінансові дисципліни вища школа areas of improvement methods of teaching аccounting and financial discipline high school |
| Type | Conference Papers |
| Date of Issue | 2012 |
| URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63499 |
| Publisher | |
| License | Copyright not evaluated |
| Citation | Лощина, Л.В. Напрямки удосконалення методики викладання обліково-фінансових дисциплін у вищій школі [Електронний ресурс] / Л.В. Лощина // Житомирська наукова бухгалтерська школа Франца Бутинця. - Режим доступу: http: //zsas.zhitomir.org/ru/forum. |
| Abstract |
З метою раціоналізації прийомів освітньої діяльності, пошуку найкращих
способів рішення освітніх проблем вводиться в навчальний процес загальна
дидактика й окремі дидактики, іншими словами, методики навчання. З метою раціоналізації прийомів освітньої діяльності, пошуку найкращих способів рішення освітніх проблем вводиться в навчальний процес загальна дидактика й окремі дидактики, іншими словами, методики навчання. |
| Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Australia
1
Germany
17676
Indonesia
1
Ireland
8840
Lithuania
1
Ukraine
761332
United Kingdom
32998
United States
572176
Unknown Country
1457843
Downloads
France
4713
Germany
383023
Ireland
1
Lithuania
1
Russia
8836
Singapore
1
Ukraine
383022
United Kingdom
1
United States
572177
Unknown Country
18
Files
| File | Size | Format | Downloads |
|---|---|---|---|
| Loshchyna.pdf | 434.43 kB | Adobe PDF | 1351793 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.