Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63578
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Значущість сучасних інструментів маркетингу в зовнішньоекономічній діяльності підприємств
Other Titles Meaningfulness of modern instruments of marketing is in foreign economic activity of enterprises
Authors Гречка, О.
Митяй, М.
ORCID
Keywords маркетинг
зовнішньоекономічна діяльність
підприємство
marketing
foreign economic activity
enterprise
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63578
Publisher Криворізький економічний інститут Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
License
Citation Гречка, О.А. Значущість сучасних інструментів маркетингу в зовнішньоекономічній діяльності підприємств [Текст] / О.А. Гречка, М.П. Митяй // Перспективи і проблеми забезпечення розвитку відкритих конкурентоспроможних економічних систем в умовах глобалізації: матеріали Першої Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Кривий Ріг: КЕІ КНЕУ, 2011. - С. 319-322.
Abstract Необхідність використання інструментів міжнародного маркетингу для успішної зовнішньоекономічної діяльності сьогодні визнають у всьому світі, практично всі відомі фірми. Практична цінність полягає в тому, що вони: піднімають вартість акцій і чистий прибуток фірми, тим самим збільшують капіталізацію компанії, створюють високі виробничі показники і знижують витрати на виробництво продукції.
The necessity of the use of instruments of the international marketing for successful foreign economic activity is today acknowledged in the whole world, practically all known firms. A practical value consists in that they: lift the cost of actions and net income of firm, capitalization of company is increased the same, create high productive indexes and reduce charges on the production of goods.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
9783
Greece Greece
1
Ireland Ireland
4892
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
38403
United Kingdom United Kingdom
19552
United States United States
112436
Unknown Country Unknown Country
38402

Downloads

Germany Germany
9785
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
38404
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
223471
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Hrechka_marketing1.pdf 217.68 kB Adobe PDF 271665

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.