Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63583
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Автономність вивчення/навчання іноземної мови у ВНЗ економічного профілю як один із шляхів реалізації гуманістичного підходу в навчанні
Other Titles Autonomy learning / teaching a foreign language in high school economics as a way of humanistic approach in education
Authors Khodtseva, Alla Oleksandrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-4226-0866
Keywords автономність
гуманістичний підхід
вивчення/навчання
autonomy
humanistic approach
teaching/learning
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63583
Publisher Національний транспортний університет
License
Citation Ходцева, А.О. Aвтономність вивчення / навчання іноземної мови у ВНЗ економічного профілю як один із шляхів реалізації гуманістичного підходу в навчанні [Текст] / А.О. Ходцева // LXIV науково-практична конференція науково-педагогічних працівників, аспірантів, студентів та структурних підрозділів Національного транспортного університету. – Київ: НТУ, 2008. – С. 388.
Abstract Проаналізовані шляхи впровадження автономного навчання іноземної мови у практику вищої школи.
The introduction of autonomy of teaching/learning of foreign languages are analysed.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Finland Finland
1
Germany Germany
48
Greece Greece
1
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Ireland Ireland
14233
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
193139
United Kingdom United Kingdom
97802
United States United States
1414121
Unknown Country Unknown Country
20

Downloads

China China
4
Germany Germany
1414124
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
498383
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1719369
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Khodtseva_autonomy.pdf 66.53 kB Adobe PDF 3631884

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.