Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63636
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Концептуальні підходи до створення інформаційно-аналітичної системи управління навчальним процесом
Other Titles Conceptual approaches to creating informational and analytical learning management system
Authors Кондіус, І.С.
ORCID
Keywords інформація
информация
information
вища школа
высшая школа
high school
навчальний процес
учебный процесс
learning process
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63636
Publisher ФОП Александрова К.М.; ІНЖЕК
License
Citation Кондіус, І.С. Концептуальні підходи до створення інформаційно-аналітичної системи управління навчальним процесом [Текст] / І.С. Кондіус // Актуальні проблеми розвитку електронної освіти у вищій школі: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (18-20 травня 2012 р.). – Х.: ФОП Александрова К.М.; ВД «ІНЖЕК», 2012.- С. 43-45.
Abstract В розглідаються питання концепції створення і супровіду інформаційно-аналітичної системи, інформаційного середовища із застосуванням ІТ-технологій в навчальному процесі вищої школи.
In rozhlidayutsya issues and support the concept of a data-processing system, the information environment with the use of information technologies in the educational.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Australia Australia
1
China China
1
Germany Germany
5803
Ireland Ireland
2903
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
New Zealand New Zealand
1
Ukraine Ukraine
110882
United Kingdom United Kingdom
55549
United States United States
589022
Unknown Country Unknown Country
110881

Downloads

Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
302999
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
875045
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Kondius_informatsiino_analitychna_systema.pdf 186.08 kB Adobe PDF 1178054

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.