Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63684
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вибір менеджменту маркетингової стратегії в зовнішньоекономічній діяльності підприємства
Other Titles Selecting management marketing strategy in international business activity
Authors Bondarenko, Alla Fedorivna  
Пахненко, О.М.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-8439-1787
Keywords маркетингова стратегія
маркетинговая стратегия
marketing strategy
менеджмент
management
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63684
Publisher Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля
License
Citation Бондаренко, А.Ф. Вибір менеджменту маркетингової стратегії в зовнішньоекономічній діяльності підприємства [Текст] / А.Ф. Бондаренко, О.М. Пахненко // Менеджмент: розвиток, теорія та практика : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. – Луганськ : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля, 2012. – С. 105-106.
Abstract В сучасних умовах інтернаціоналізації, глобалізації важливо забезпечити конкурентоспроможність вітчизняного виробника на зовнішньому ринку.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
Germany Germany
2
Greece Greece
1
Ireland Ireland
12780
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
752
Singapore Singapore
17
Ukraine Ukraine
73374
United Kingdom United Kingdom
38006
United States United States
383865
Unknown Country Unknown Country
13

Downloads

China China
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
133967
United Kingdom United Kingdom
38005
United States United States
383865
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Bondarenko_Pakhnenko_Marketynhova_stratehiia.pdf 93.63 kB Adobe PDF 555843

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.