Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63762
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Педагогічні умови формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх вчителів хімії |
Authors |
Кочерга, Є.В.
|
ORCID | |
Keywords |
здоров'язбережувальна компетентність здоровьесберегающая компетентность Health-saving competence Zdrowie-zachowując kompetencji педагогічний стан педагогическое состояние pedagogical condition pedagogiczne warunki майбутній учитель хімії будущий учитель химии future chemistry teacher przyszłi nauczyciele chemii |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63762 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Кочерга, Є.В. Педагогічні умови формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх вчителів хімії [Текст] / Є.В. Кочерга // Здоров'я людини: теорія і практика : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університету, м. Суми 17–19 жовтня 2011 р. / За заг. ред. О.О. Єжової. - Суми : СумДУ, 2017. - С. 144-149. |
Abstract |
The article outlines the main pedagogical conditions of formation of healthsaving
competence of future chemistry teachers, which play a special role in the
professional training process. They are organizational-pedagogical, psychologicalpedagogical
and methodical conditions W artykule przedstawiono główne pedagogiczne warunki powstawania zdrowie-zachowując kompetencji przyszłi nauczyciele chemii, które odgrywają szczególną rolę w procesie szkolenia zawodowego. Są to warunki organizacyjnopedagogiczne, psychologiczne-pedagogiczne i metodyczne. Здоров’я є найбільшою людською цінністю. Але, на жаль, у більшості випадків воно починає цінуватися вже тоді, коли втрачене. Тому, головною задачею педагогів є навчати підростаюче покоління цінувати здоров’я та вміти його берегти та зміцнювати. А для цього самі педагоги повинні здійснювати здоров’язбережувальну професійну діяльність, вести здоровий спосіб життя та бути прикладом для своїх вихованців. Адже, за словами Джеймса Болдуїна, діти майже ніколи не слухаються дорослих, але старанно їх наслідують. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views
Bulgaria
1
Czechia
1
France
3137
Germany
22778851
Greece
1
Ireland
42469
Italy
1
Lithuania
1
Russia
1
Singapore
1
Ukraine
1423550
United Kingdom
558931
United States
19075530
Unknown Country
1423549
Downloads
China
3
France
3135
Germany
2
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
7965571
United Kingdom
1
United States
22778850
Unknown Country
42
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kocherha_zdoroviazberezhuvalna_kompetentnist.pdf | 1.74 MB | Adobe PDF | 30747606 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.