Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63781
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Проблема обеспечения качества образования |
Other Titles |
The problem of ensuring the quality of education Проблема забезпечення якості освіти |
Authors |
Дахер, К.А.
|
ORCID | |
Keywords |
компетентність competence особа що приймає рішення person that makes decision компетентность лицо принимающее решение |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63781 |
Publisher | Фортуна |
License | |
Citation | Дахер, Е.А. Проблемы обеспечения качества образования [Текст] / Е.А. Дахер // Стратегия качества в промышленности и образовании: материалы III Международной конференции (1-8 июня 2007г.): в 2-х т. – Днепропетровск-Варна: Фортуна, 2007. – Т.2 – С. 111-113. |
Abstract |
Обгрунтовується доцільність широкого застосування математичних методів та моделей в процедурі прийняття управлінських рішень та зосередженість компетентностного підходу на компетенціях дальнього переносу. Justified a great need of wide math methods end math modeling application in the procedure of decision make management and concentration of competence approach at far transfer competences. Обосновывается целесообразность широкого использования мат методом и моделей в процедуре принятия управленческих решений и сконцентрированность компетентностного подхода на компетенциях дальнего переноса. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Argentina
1
Finland
1
Germany
40137
Greece
1
Ireland
20069
Lithuania
1
Netherlands
1058
Singapore
1
Ukraine
136204
United Kingdom
70220
United States
271938
Unknown Country
13
Downloads
China
2
Germany
32
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
271938
United Kingdom
1
United States
539646
Unknown Country
2
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Dakher.pdf | 492.32 kB | Adobe PDF | 811623 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.