Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63827
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Компетентнісний підхід у процесі професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах |
Other Titles |
Competence approach in the training of specialists in higher education |
Authors |
Головань, М.С.
|
ORCID | |
Keywords |
педагогіка вищої школи процес навчання компетентнісний підхід high school education learning competence approach |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63827 |
Publisher | Сумський державний університет імені А.С.Макаренка |
License | |
Citation | Головань, М.С. Компетентнісний підхід у процесі професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах [Текст] / М.С. Головань // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця : матеріали ІІІ міжвузівської науково-практичної конференції (5-6 грудня 2012 р.) / СумДПУ імені А. С. Макаренка. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – С. 21-23. |
Abstract |
Проаналізовано особливості упровадження компетентнісного підходу у вищій професійній освіті, виявлено суперечності та вказано на шляхи їх вирішення. The features introduction of competence-based approach in higher vocational education, found contradictions and displayed on their solutions. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
France
1
Germany
28591
Greece
1
Ireland
16202
Lithuania
1
Sweden
1
Ukraine
295055
United Kingdom
147679
United States
3232772
Unknown Country
295053
Downloads
Canada
1
China
1
Czechia
1
Finland
1
France
885014
Germany
2450190
Israel
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Norway
153
Poland
28582
Russia
885017
Slovakia
1
Switzerland
1
Ukraine
2450184
United Kingdom
1
United States
2450185
Unknown Country
15
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Golovan_ 2012_NPK_SDPU.pdf | 237.46 kB | Adobe PDF | 9149350 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.