Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63834
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання інформаційних технологій для розвитку креативності на заняттях з англійської мови студентів економічних спеціальностей
Other Titles Use of Information Technologies for the Development of Creativity at English Classes for Sudents of Economics
Authors Соколова, І.В.
ORCID
Keywords інформаційні технології
викладання іноземних мов
Information Technologies
Teaching foreign languages
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63834
Publisher Вид-во СумДПУ
License
Citation Соколова І.В. Використання інформаційних технологій для розвитку креативності на заняттях з англійської мови студентів економічних спеціальностей // Матеріали III Міжвузівської науково-практичної конференції. – Суми : Вид-во СумДПУ, 2012. - С. 272-273.
Abstract Доповідь висвітлює один з методів викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах - використання інформаційних технологій. Провідні інформаційні технології використовуються для розвитку креативності студентів економічних спеціальностей на заняттях з англійської мови.
The talk presents one of the methods of teaching foreign languages - use of informational technologies. Modern Informational Technologies can be used to develop creativity of students of Economics at English classes.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Australia Australia
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
889
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
30324
United Kingdom United Kingdom
1777
United States United States
51432
Unknown Country Unknown Country
3109

Downloads

China China
3
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
30325
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Sokolova_Vykorystannia.PDF 173.7 kB Adobe PDF 30337

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.