Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63834
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання інформаційних технологій для розвитку креативності на заняттях з англійської мови студентів економічних спеціальностей |
Other Titles |
Use of Information Technologies for the Development of Creativity at English Classes for Sudents of Economics |
Authors |
Соколова, І.В.
|
ORCID | |
Keywords |
інформаційні технології викладання іноземних мов Information Technologies Teaching foreign languages |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63834 |
Publisher | Вид-во СумДПУ |
License | |
Citation | Соколова І.В. Використання інформаційних технологій для розвитку креативності на заняттях з англійської мови студентів економічних спеціальностей // Матеріали III Міжвузівської науково-практичної конференції. – Суми : Вид-во СумДПУ, 2012. - С. 272-273. |
Abstract |
Доповідь висвітлює один з методів викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах - використання інформаційних технологій. Провідні інформаційні технології використовуються для розвитку креативності студентів економічних спеціальностей на заняттях з англійської мови. The talk presents one of the methods of teaching foreign languages - use of informational technologies. Modern Informational Technologies can be used to develop creativity of students of Economics at English classes. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
Australia
1
Germany
1
Ireland
889
Lithuania
1
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
30324
United Kingdom
1777
United States
51432
Unknown Country
3109
Downloads
China
3
Germany
2
Ireland
1
Italy
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
30325
United Kingdom
1
Unknown Country
2
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sokolova_Vykorystannia.PDF | 173.7 kB | Adobe PDF | 30337 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.