Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63882
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль маркетингу у розширенні клієнтської бази страхових компаній |
Authors |
Козьменко, О.В.
Лисенко, В.С. |
ORCID | |
Keywords |
страховий маркетинг страховой маркетинг insurance marketing страхова компанія страховая компания insurance company страховий продукт страховой продукт insurance product |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63882 |
Publisher | Київський національний економічний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Козьменко, О.В. Роль маркетингу у розширенні клієнтської бази страховий компаній [Текст] / О.В. Козьменко, В.С. Лисенко // Страховий ринок України в умовах фінансової глобалізації : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (10-12 жовтня 2012 р.). – К.: КНЕУ, 2012. – С. 95-97. |
Abstract |
У сучасних умовах проблеми функціонування страхового ринку вирішуються у тому числі й за допомогою страхового маркетингу, який поступово перетворюється на базу для організації діяльності страхових компаній. Зрозуміло, що при цьому основним критерієм ефективності використання інструментів та
методів маркетингу в страхових компаніях є фінансовий результат, розмір якого не в останню чергу залежить від якісної роботи маркетингового відділу компанії. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

2

1418

5104

1

1

59261

10208

98675

19846
Downloads

2

2

1

1

59261

1

194517

194524
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kozmenko_Lysenko.pdf | 238.86 kB | Adobe PDF | 448309 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.