Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63885
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вивчення технології швидкого набору з клавіатури як засіб підвищення інформатичної компетентності студентів-економістів |
Other Titles |
Study of technology of rapid set from a keyboard as a mean of increase of competence of informatics of students-economists |
Authors |
Кунцев, С.В.
Радько, Я.Б. |
ORCID | |
Keywords |
інформатика informatics інформатична компетентність competence of informatics вивчення технології study of technology клавіатура keyboard швидкий набор даних fast data entry “сліпий” метод “blind” method ергономіка ergonomy |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/63885 |
Publisher | Львівська політехніка |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Кунцев, С. Вивчення технології швидкого набору з клавіатури як засіб підвищення інформатичної компетентності студентів-економістів [Текст] / С. Кунцев, Я. Радько // Інформація, комунікація, суспільство: матеріали І Міжнародної наукової конференції ICS-2012 (25-28 квітня 2012 р., м. Львів). – Львів: Львівська політехніка, 2012. – С. 142-143. |
Abstract |
Розглянуто технологію швидкого набору даних з точки зору підвищення ефективності професійних функцій майбутніх економістів. Наведено приклади і практичні рекомендації щодо освоєння технології. We consider the technology of rapid data set in terms of improving the efficiency of future economists professional functions. The examples and practical advice on mastering technology. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

10361

1

1

3502

1

39058

19768

220023

1463598
Downloads

1

1

2

1

1

1

147319

1

147315

19
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kuntsev_keyboard.pdf | 9.13 MB | Adobe PDF | 294661 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.