Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64021
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості діагностики сформованості здоров'язбережувальної компетентності майбутнього вчителя хімії |
Authors |
Кочерга, Є.В.
|
ORCID | |
Keywords |
компетентність в галузі охорони здоров'я компетентность в области здравоохранения health-saving competence zdrowie-zachowując kompetencji майбутній учитель хімії будущий учитель химии future chemistry teacher przyszły nauczyciel chemii критерії формування критерии формирования criteria of formation kryteria formacji рівні освіти уровни образования levels of formation poziomy formacji |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64021 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Кочерга, Є.В. Особливості діагностики сформованості здоров'язбережувальної компетентності майбутнього вчителя хімії [Текст] / Є.В. Кочерга // Здоров'я людини: теорія і практика : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університетуту, м. Суми 17–19 жовтня 2011 / За заг. ред. О.О. Єжової. - Суми: СумДУ, 2017. - С. 149-150. |
Abstract |
The article describes the essence of health-saving competence of the future
chemistry teacher, its structure and the criteria of its formation, on the base of
which we can identify high, sufficient, medium and low levels of its formation. W artykule przedstawiono istotę zdrowie-zachowując kompetencji oszczędzających na zdrowiu przyszłego nauczyciela chemii, jego struktury i kryteriów ich powstawania, na podstawie której możemy ustalić wysokie, wystarczające, średnie i niskie poziomy ich powstawania Під здоров’язбережувальною компетентністю майбутнього вчителя хімії ми розуміємо інтегральну, динамічну риса особистості, засновану на поєднанні знань, умінь, цінностей і досвіду, що проявляється у здатності і готовності здійснювати здоров’язбережувальну діяльність у навчально-виховному процесі з хімії, яка характеризується адекватною оцінкою власної поведінки, вчинків і поглядів оточуючих, у збереженні та реалізації власних здоров’язбережувальних позицій у різних, зокрема, несприятливих умовах, у ефективному використанні здоров’язбережувальних технологій на заняттях з хімії. Здоров’язбережувальна компетентність повинна формуватися впродовж періоду професійної підготовки майбутніх вчителів у ВНЗ. Для її формування необхідно створити та підтримувати певні педагогічні умови. А для з’ясування ефективності цього процесу необхідно проводити діагностику її сформованості. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views
China
1757
France
1
Germany
37465
Greece
1
Ireland
18733
Lithuania
1
Norway
1
Ukraine
216886
United Kingdom
108883
United States
804944
Unknown Country
10
Downloads
China
1
Germany
2
Lithuania
1
Russia
1
Ukraine
421205
United Kingdom
1
United States
804944
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kocherha_maibutnii_uchytel_khimii.pdf | 729.78 kB | Adobe PDF | 1226156 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.